Jobba hos oss

Nöjda kunder är nyckeln till vår framgång

Jobba på Hammarby Sjöstads Trafikskola

Medarbetarna är vår viktigaste tillgång. Hammarby Sjöstads Trafikskolas förhållningssätt uppmuntrar medarbetare till utveckling, eget ansvar och engagemang i arbetet.

Vi har ett gemensamt förhållningssätt som handlar om hur vi ser på medarbetaren och hur vi vill bemöta kunden. Vi utgår från att alla medarbetare har en vilja att göra sitt yttersta och tar tillvara de möjligheter som erbjuds för att utveckla sig själva och sin kompetens för att på bästa sätt bidra till verksamhetens utveckling. Vi vill ge våra medarbetare möjlighet att påverka såväl verksamhetens som sin egen framtida utveckling. Det är medarbetarna som gör skillnad och får Hammarby Sjöstads Trafikskola att växa!

Våra lediga tjänster

Rekrytering av nya medarbetare är ytterst viktigt för att säkerställa långsiktig kompetensförsörjning och framgång. Därför är vi alltid intresserade av att komma i kontakt med kompetenta och engagerade personer.

Hittar du ingen tjänst som är av intresse är du alltid välkommen att skicka en spontanansökan till
info@hammarbytrafikskola.se

Trafiklärare Sökes.

Ange referens Trafiklärare i din ansökan till info@hammarbytrafikskola.se