KUNDUPPLEVESLER

GÄSTBOK

Recensioner

På Hammarby Sjöstads Trafikskola löper ständig utveckling som en röd tråd då vi dagligen i våra relationer söker nya vägar till att bli bättre. Vi utvärderar vår verksamhet utifrån vad våra kunder tycker om oss, därför är kundernas synpunkter en starkt bidragande faktor till vår nuvarande- och framtida utveckling. Nedan kan du läsa våra kunders recensioner och omdömen.

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

.
26 inlägg.
Anne Björkestrand Anne Björkestrand skrev den mars 11, 2024
Mitt extra barn tog körkort via er.
Fantastiskt bemötande, pedagogiska, flexibla.
Tack
Micky Micky skrev den februari 28, 2024
Rekomenderar starkt Hammarby Sjöstads Trafikskola, Bästa lärarnar. Både Joel och Nabil är så pedagogisk och så duktiga.
Anna Ohlzon Anna Ohlzon skrev den november 1, 2023
Klarade min uppkörning på första försöket tack vare Hammarby Sjöstads Trafikskola! Nabil har varit ett bra stöd under hela resans gång med allt från planering och uppbokning av de olika momenten som krävdes till riskettan. Joel är lugn och pedagogisk samt besitter en omänsklig portion tålamod att förklara, påminna samt visa hur man ska göra för att säkerställa att du är så förberedd som det går att vara inför en uppkörning. Om du är ute efter en proffsig och seriös körskola så är det hit ni ska vända er! Stort tack ska ni ha, ni är bäst 🙂
Robert Österberg Robert Österberg skrev den oktober 26, 2023
Rekommenderas varmt, grymt jobbat av Joel som är pedagogik och saklig.
Mauritz Mauritz skrev den september 29, 2023
Klarade uppkörning på första försöket stort tack till Joel! Joel fick mig att förstå min körning och hur jag skulle förbättras genom varje lektion för att klara uppkörningen. Rekommenderar därmed hammarby sjöstads trafikskola starkt!
Christopher Fransson Christopher Fransson skrev den september 13, 2023
Varmt rekommenderar! Jag kom in till körskolan i Juli och fick godkännande på min första uppkörning i September. Dagen jag kom in till körskolan så lade Nabil och Joel upp min intensivkurs och bokade upp hela min utbildning direkt. Varje lektion så fick jag superbra feedback och jag lärde mig allt för att känna mig trygg trafiken. 10/10 skulle göra igen. 🙂
Oskar Edberg Oskar Edberg skrev den september 5, 2023
Jag körde precis upp och blev godkänd. Vill bara tacka Joel för ett grymt jobb som fick mig att förstå mina brister och hur jag ska jobba på dem. Rekomenderar hammarby sjöstads trafikskola starkt, då de är både väldigt lärorikt och man får se både sina brister i körningen samt var Joel välsigt noga med att jag skulle lyckas på uppkörningen så vi gick igenom allting i detalj.
Magnus Magnus skrev den september 1, 2023
Blev rekommenderad hit av en vän vars fru hade en superb ledning till körkortet. Kan bara tacka henne för tipset, perfekt hjälp, ledning och upplevelse från registrering in till mål. Bara positivt att säga om alla inblandade. Pedagogiskt, lugnt och stöttande.
Francesco Pelletta Francesco Pelletta skrev den juli 12, 2023
Ett fenomenal körskola! Bättre än förväntat och Risk ettan var inte tråkig i Hammarby trafikskola. Mycket lärorikt med excellenta trafiklärare. Rekommenderar starkt Joel Kapell!
Theodor Theodor skrev den juni 29, 2023
Rekommenderar starkt den här trafikskolan! Körde en intensiv kurs med Joel som lärare och kunde inte varit nöjdare. Han var både väldigt pedagogisk och lugn på ett väldigt bra och effektivt sätt.
Aron Aron skrev den juni 16, 2023
Har precis gjort klart en intensivkurs och klarat körprovet. Jag hade Joel som trafiklärare, han var otroligt bra och all kontakt med trafikskolan och Nabil var positiv överlag. Jag kan varmt rekommendera Hammarby Sjöstads Trafikskola och Joel, tack!
Johanna Johanna skrev den juni 12, 2023
Helt klart 5/5! Hade Joel som körskollärare men körde även en lektion med Nabil. Båda var väldigt pedagogiska, noggranna och peppande. Ett stort plus med denna körskola var bemötandet och all hjälp med bokning av riskutbildningarna, uppkörning osv. Även flexibiliteten med tider för körlektioner var ett stort plus. Tack för allt!
Ahmed Salih Ahmed Salih skrev den maj 24, 2023
Joel var super. Pedagogisk, noggrann och allmänt grym. Rekommenderar denna skola starkt
Carl Carl skrev den april 6, 2023
9/10, tålmodig, snäll, bra pedagog tydliga instruktioner
Therese Therese skrev den april 4, 2023
Joel är en jävla superstjärna. Med inlärningssvårigheter och få en att förstå har varit fullträff varje gång!

Följ oss på Facebook