KUNDUPPLEVESLER

GÄSTBOK

Recensioner

På Hammarby Sjöstads Trafikskola löper ständig utveckling som en röd tråd då vi dagligen i våra relationer söker nya vägar till att bli bättre. Vi utvärderar vår verksamhet utifrån vad våra kunder tycker om oss, därför är kundernas synpunkter en starkt bidragande faktor till vår nuvarande- och framtida utveckling. Nedan kan du läsa våra kunders recensioner och omdömen.

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

.
26 inlägg.
Seoyun Seoyun skrev den mars 27, 2023
Jättebra körskolan!
Både Nabil och Joel är superbra. De observerar hur jag fungerar och förklarar saker och ting på det sätt som funkar bäst för mig. Tydlig och pedagogisk instruktion samt avstämning efter körning varje gång för att hitta förbättringsområde tillsammans uppskattar jag också. Jag lärde mig mycket som jag ska ta med mig nu och framåt.

På första lektionen sa Nabil, ”Jag hjälper dig att kunna köra bil på nya ställen där du aldrig varit innan.” och det gjorde han!

Starkt rekommenderar den här skolan!
Jolina Jolina skrev den mars 22, 2023
Jättebra trafikskola. Har varit väldigt flexibla och även med tider. Jag har kört med både Nabil och Joel och de varit super trevliga och bra lärare. Jag lärde mig mycket under intensivkurs veckan och det är något jag verkligen rekomenderar specielt om man har mycket i skolan m.m
Stark rekomendation!
William William skrev den mars 21, 2023
Superbra trafikskola!
Kört med både Nabil och Joel och både är helt fantastiska. Fick direkt hjälp med att lägga upp en plan och någon månad senare hade jag mitt körkort. Tyckte de var riktigt duktiga på att lära ut en del teori under körningen också så blev inte olidligt mycket plugg. Gjorde även introkurs och riskettan här vilket Nabil gör på ett väldigt underhållande sätt.
Rekommenderar starkt!!
Robert Robert skrev den mars 9, 2023
Kan starkt rekommendera!
Ett möte med Nabil för att lägga upp en utbildningsplan och 25 dagar senare hade jag mitt körkort! Mycket bra kundservice när det kom till förändringar i schema och kompetenta samt pedagogiska utbildare vid körlektioner.
Khadidja Khadidja skrev den februari 14, 2023
Jag rekommenderar denna trafikskola 👍🏻👍🏻👍🏻 Nabil är grym alla mina syskon fick körkort via honom🌹🌹
Natalia Natalia skrev den december 21, 2022
Nabil är verkligen pedagogiskt och professionell, han är verkligen tydlig och dubbelkollar så man förstår instruktionerna. Jag hade körlektion där med Nabil 2 dagar innan uppkörning, det lilla gjorda så mycket inför min uppkörning att jag till och med klarade, vilket jag trodde att jag inte skulle. Rekommenderar denna körskola starkt, har kört på 2 andra. Men denna är verkligen the one!!!
Elin Elin skrev den december 13, 2022
Nabil är otroligt proffsig och pedagogisk! Jag hade testat andra körskolor innan men allt klickade när jag hittade Hammarby Sjöstads trafikskola. Tack!
Adam Adam skrev den december 6, 2022
Stort tack till Nabil för all hjälp på vägen till körkort, både vid risketta och körlektioner! Lugn och pedagogisk lärare som skapar bekväm stämning i bilen. Rekommenderar starkt denna trafikskola.
Lovisa Lovisa skrev den juni 2, 2022
Tack för allt Nabil! Så otroligt pedagogiska och ordentliga lektioner, med lättsam och rolig stämning däremellan. Är så nöjd med skolan och rekommenderar den VARMT till alla som vill ta körkort!
Abbas Molu Abbas Molu skrev den mars 17, 2022
Bästa läraren enligt mig är Nabil, väldigt pedagogisk, saklig och sjuk rolig humor
Linda Green Linda Green skrev den mars 17, 2022
Fantastiskt nöjd med Hammarby trafikskola! Ett toppen bemötande och mycket utbildning för pengarna! Så glad att jag valde denna skola!

Följ oss på Facebook

Call Now Button